2013. március 20., szerda

Spartacus edzés


Spatacus edzés:

 Rà kellett jönnöm, hogy az intervall edzéseket, nem nekem talàltàk ki! :(
2kör,màsodik màr nehezen ment, a hegymàszòt ki is hagytam! Nem bírja a szívem! :/ Ez van!




Kaja:


Délelött fél alma,sokviz,zôldtea
Délben 1/4 ananàsz+1alma+3/4 liter jàzminos zöldtea turmixolva,felét megittam :) többit a Pàrom,és 14h körül az utolso pohàrral
16h félpohàr tej 1.5%os
Vacsi fél 19h-tol
Egy marék zöldsalàta+80gr pulyka mozarella+ 1 közepes paradicsom+ 1dob. görög joghurt
Kb. 2 tànyér korhelyleves (azért kb. mert màr nem tànyérba mérem, hanem egy kissebb tàlban :D )
Tojàsos lecso (maradékokbol): padlizsàn, kaliforniai paprika, paradicsom, 4 tojàsfehérje, 4 baromfi virsli, 1dl 12%os tejszin! Ez egy pupos leveses tànyérnyi zaba!:)
éééééééééés utànnaaaaaaaaaaaaaaaa: ALMÀSPITE (mert megérdemlem) 1sz pite kb. 64g szh tartalmaz, amit én csinàltam!:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése