2013. április 13., szombat

Fegyencedzés

Ebédre rakott padlizsànt ettem, az én részem kölessel volt készítve! :)
A jobb oldali kisebb fele az enyém, a felét befaltam. :)

Rakott padlizsàn:
3 nagyobb padlizsàn, felkarikàzva, sozva, sütöben megsütve
50 dkg daràlt hús, enyhe pörköltnek megfőzve
2 dl rizs, megpárolva
10 dkg köles megfőzve
rétegezni
tejszínnel lelocsolva kecskesajttal megrakva
Megsüt, kész!:)


Rakott padlizsàn
Vacsora: Madàrsali, gombàs, pulyka felvàgottas ràntotta.

Edzés:

Bemelegitésnek elvégeztem a mobilizàscios gyakorlatokat, volt ami egyàltalàn nem ment (fal melletti csípőhorpasz mobilizàlàs) , begörcsölt a comb hàtso része! Van min javitani, ezért guggolàsban és lábemelésben is vissza ugrottam a 3. lépésre, hídban pedig az elsőre a csuklom miatt!

Fegyencedzés:
- híd 1.lépés  3x50
- guggolàs 3.lépés 3x50
- vàdli 8.szakasz 3x20
- làbemelés 3.lépés 3x30

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése