2013. április 25., csütörtök

Hey Hoooooooooo!!!!!! HITT kihívàs 11.nap

Sziasztok!

Ma semmi kedvem nem volt edzeni, nagy nehezen rávettem magam, aztàn leállni volt nehéz, de jól elfáradtam! :)

ui. Elfelejtettem a déli edzésemet, beírni. Főzés közben 4x(3x20) egyeneslábas vàdlizàs steppadon!
A 3- előre néző lábfej
      - kifelé néző lábfej
      - befelé néző lábfej

Csináltam ma màk-szezàm magtejet, pici mézzel!
Nem volt meglepetés, màk, szezàm és víz íze van, de kàvéba jó lesz
Holnapra pedig àzik a zabpehely. :)


Màktej, àtszűrve 





Kedden kaptam a Pàromtól egy nagy csokor tulipànt! :)




Edzés:
2 kör
8 gyakorlat
10/50 intervallum
Eszköz: zsàk (10 kg), equalizer
Helyettesíthető: szék, kanapé, steppad, súlyzó, kettlebell



Részemről ez így nézett ki:
1. gyak; swing 16kg kettlebell /30
2. gyak. női fekvőtámasz /15
3. gyak. swing 16kg bell /30
4. gyak. steppadon a làb oldalemelés jobb /20
5. gyak. swing 16kg bell /30
6. gyak. steppadon a làb oldalemelés bal/20
7. gyak. swing 16 kg bell /28
8. gyak. kihagytam, komolyan én próbàltam kéz nélkül felàllni, de nagy a hàtsóm, lerànt :)

2. körben, màr nem időre csinàltam:

1. 30
2. 30
3. 30
4. 20
5. nöi fekvő /30
6. 20
7. hasprés /10 -ezt még birtam volna, de.....
8. teljes fekvőtàmasz steppadon 10!!!!!!!!! :)))))))))

Kaja:
Délután ettem pàr falat spenótos tésztàt, a kisfiaméból, napközben egy almàt
vacsora: spenótmàrtàs és mézes-mustàros sült csirke lesz, meg még valami :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése