2013. április 23., kedd

HIIT edzés 8. nap helyett 6. és 9. :)

Sziasztok!

Tegnap végül is nem edzetem, màs program jött közbe! Így ma azt pótoltam + a 9. napból 3 kört. A 8. nekem túl ugri-bugri, elnapoltam. :)


8.nap
(ezt hanyagolom)
18 gyakorlat
1 kör
10/50 intervall
Eszközök: ugràlókötél, súlyzó, UGL labda, eqaulaizer


9.nap

5 feladat, 5 kör
10/50 intervall (nekem  3 kör, 40/20)
Eszköz: UGL labda, zsàk
A labdàs gyakorlatot alkar tàmaszban vagy kanapé segitségével is meg lehet csinàlni.
8kg-os súlyzót hasznàltam, zsàk és labda helyett, persze nem dobàltam! :D




Kaját majd írom, még a tegnapit is pótolnom kell. :) Szép estét! :)

Ebédre, edzés előtt ettem egy gyerek adag felét, kuszkusz+ húsos hagymàs vöröbab.
Vacsora: kis maradék kuszkusz, hagymàs babbal, 4 kis szelet tk. magvas kenyér metélöhagymàs krémsajttal,  egy fél normàlis túrós (ricotta+ egy kis vaniliàscukor) palacsinta! De az nem esett jól, teljesen elszoktam a rendes palacsintàtól. 

A lényeget kihagytam! :))) 
àtalakulàsom màsfél év alatt:



2 megjegyzés:

  1. Szió!
    Azt az edzést amit hanyagoltál, anno megcsináltam. Nekem tetszett!
    Pusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszene, ha nem ugrana ki a szívem :D Majd pótolom,ami késik nem múlik! :)

      Törlés