2013. április 24., szerda

HIIT kihívàs 10. nap és egy kis plusz

Sziasztok!

Ma 11 óràra végeztem az edzéssel!

A kihívàsban ma egy 4 perces edzés volt, ezért kiegészítettem a Napi Bodyrock Workout csoportban  indult 60 napos kihívàs mai edzésével! :)

10. nap

Folyamatos 4 perces edzés
Eszköz: equalizer
Kivàlthato: szék vagy kanapé



Popsi gyakorlat Zuzkàval:

4 gyakorlat, 3 kör
Ismétlésszám: 15-15-10-10
Eszköz: kézi súlyzó esetleg làb súly
én 2x 1.5 kg làb súlyt és 2x 3.5 kg kézi súlyzót használtam




Plusz egy kis kardio Lisàval:

6 gyakorlat, 3 kör
Teljes videó




Kaja:
Ma még nem ettem, egy kis turmixot ittam edzés előtt és után.
Turmix: 1 kígyóuborka + 3 kis répa+ 1 alma, félig felengedni vízzel. Kicsit később 2 pohàr kefirt ittam!:)
Vacsora 18 óra utàn: 2 db zabpalacsinta sajttal, pulyka mortadellàval, light sajttal, paradicsommal és  1db zabpalacsinta ricottàval és egy kis van. cukorral!
Salàta elfogyott, boltban is csak a keserü fajta volt, azt meg nem szeretem! :)
A palacsintàt csak vízzel készítettem, 5 napja nem ittam bolti tejet! Zabtej, mogyorótej eddig a felhozatal! Holnapra àzik a màk és szezàmmag, abból csinàlok magtejet! Miért jó ez nekem, nem puffadok, nincs víz visszatartás (talàn egy minimàlis) könnyebb az emésztésem! :)



2 megjegyzés: