2013. április 26., péntek

HIIT kihívàs 12. nap

Sziasztok!

A màktejem ma reggelre megromlott, mint utóbb kiderült! Reggel beleöntöttem a kàvémba, borzalmas élmény volt! Később jöttem rà hogy azért, mert felforrt, valószínűleg nem voltam elég steril és nem forralt vizet használtam!
Zabtej: màra zabpelyhet áztattam (nem pirítottam, elfelejtettem)  és mivel azt sem forralt vízbe  ezért felrottyantottam  majd forralt vízzel hígítottam turmixolàsnàl, bàr még így is megáll benne a kanàl, úgy làtszik mohó voltam, vagy 10 dkg pelyhet beáztattam, tettem hozzá egy kanàl mézet, csipet sót, egész finom lett! Remélem holnap is jó lesz! :)

Megjött ma végre a pulzus mérő óràm, ahhoz képest, hogy németül van a hasznàlati utasitàs, sikerült beàllitani, màr csak pàr dolgot nem tudok mit jelent, de Google baràtunk, majd utána nézek! :)



Délben: ettem 1 zabpalacsintàt, két kis kocka light sajttal.
Vacsora:
Még mindig nincs salàtàm, igy ismét Ági zellerkrémlevesét csinàlom, bevallom múltkor kifelejtettem az almàt, na de most ment bele kettő is! :) Kivàncsi leszek az izére.Maradt még tegnapról  mézes-mustàros csirke, azt fogok utána enni, sült zellerrel! :) Igen sok a zeller, de màr ràm romlik és van/volt 2 nagy gumó! :)

Mai edzés:

6 gyakorlat/ 3 kör
15 ismétlés szàm
Eszköz: kézi súlyzó



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése