2013. április 13., szombat

Működik???? :) IGEN!!!!!!!! :)

Jó reggelt!

Pàr napja írtam, hogy kicsit változtatok a Harcosok étrendjén.
Ez 5 napja volt, végül is annyit módosítottam  hogy súlyzós, erőnléti edzések előtt eszem a szénhidrátot  utàna màr csak fehérjét! Amugy tartom az eredeti Harcost.
Eredmény: 5 nap alatt -1 kg, ma reggel 65 kg-ot mutatott a mérleg.:))))))))))))))) Ugráltam örömömben, Picur velem ugrált  azt hitte táncolunk  :D Kb. 4 éve láttam ott megállni a  mérlegnyelvét, azt hiszem érthető az örömöm! :))))
Bejegyzés iràsa: 8:12 h
Jelenleg 10:37 h van és leesett, 18 hónap alatt -17 kilo jeeeeeeeeeeeeeeeeee :))))))))))))))))) Voltak stagnàlàsok (3-4 hónap) , kis vissza hízás (karàcsonykor) de igen lement 17 kilo :)))))))))

Délelőtti turmix, Shrek kedvence: én almát  körtét, sàrgarépàt és madàrsalàtàt tettem bele! A körte érzik a legjobban. :)



Folyt. köv. délután! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése