2013. április 27., szombat

Új fejezet! :)

Sziasztok!

Még nem rég kezdtem a blogot írni  kb. 1 hónapja! Azóta sok minden vàltozott, edzéstéren is és az életemben is!:)
Rengeteget fogytam az elmúlt 1-1.5 évben, amire büszke vagyok! ( -17 kg) Csodàlatos, segítőkész embereket ismertem meg, sajnos csak interneten keresztül, de ami késik nem múlik!:) akik segítettek az edzésekben, tàplàkozàsban és mellettem voltak, mikor hisztis voltam! :D

Novemberben kezdtem el a Fegyencedzést Kinga baràtnömmel, közben jött a felkérés  Metàlozott Angelocskàtól, hogy tàrsiró legyek a weboldalàn. Így még több tapasztalt embert sodort az utamba az élet! :) Adta magàt az edzés, csak csinàlni kellett! Megtetszett a kettlebell és a Harcosok étrendje is, ezekben sok segitséget kaptam íróinktól ÁgitólZsoltitól és még magàtól a nagy Jaytöl is! :) Köszi sràcok! ;)

Utàna belevàgtam a Bodyrockos intervall edzésekbe! A Mili és Csajok a csoportban nagyon inspiràlóak és kitartóak,  büszke vagyok ràjuk! :)

Nah de most jön a csavar: hétfőtől új blogot inditok, ez is megmarad, még visszatérek ezekhez az edzésekhez, DE mostantól inkàbb Évi segítségére és tanácsaira, nah és Jilly-Betti receptjeire  lesz szükségem min. 8 hónapig  :)

Az új blogot BodyMamiSzisz néven fogom írni, ha nem tetszik most szóljatok! :)) Hétfőig minden vàltozhat!:)

Jó éjszakát mindenkinek! :)

http://bodymamiszisz.blogspot.fr/  :)



3 megjegyzés: