2013. június 26., szerda

Elmaradàsok :)

Sziasztok!

Pàr bejegyzéssel tartozom, ezt most összesűrítem egybe, ha nem baj! :)

Vasàrnap:
Kaja: nem emlékszem màr :))

Edzés:
3 gyakorlat
10 ismétlés
10 kör
Nekem 6 kör ment, felnyomta a pulzusom rendesen :/


Hétfö:
Kaja: rakott zöldbab+ tk. kenyér vajjal, pulyka mortadellàval, uborkàval, paprikàval

Edzés:
Angelocska, cikkének alapjàn edzettem, hàààt nem szidtam kicsit se :)
1. kört végig birtam
2. körben a felugràsokat hanyagoltam
3. körben màr az elöre ugràlàsokat is :)
körök közt 3 perc pihenőt tartottam
az egylábas guggolósokat TRX kötéllel csinàltam, de rengeteg alternativàt ki lehet talàlni

http://www.metalozott-testek.hu/index.php?page=fooldal&cont=alakformalasotthon&more=240#b240


Kedd:

Kaja: Rakott szelet, rizibizivel 

Tegnap vigyàztam egy kislànyra, fiammal egy idős, nah azok amit itt műveltek, reggel fél 7- délutàn fél 5ig, kikészültem! :D Így nem bírtam edzeni, kiszívtàk az összes energiàt belőlem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése