2013. június 10., hétfő

Harcolok tovàbb

Sziasztok!

Köszönöm jól vagyok, de még nem edzhetek, viszont a Harcosok étrendjét újra elkezdtem!
Bàr reggel ezt elfelejtve, benyomtam egy kis pogàcsàt :D délelőtt meg egy muffint :D Nevezzük így a rávezető szakasznak! :)
Délben 3 ek. rizs!
Vacsora: madàrsalàta, mozzarella, rizs, sült csirke, kis tál jégkrém, 3 dl sör :)

Sajtos pogàcsa:
80 dkg tk. magvas liszt
20 dkg fehér liszt
25 dkg vaj
42 g élesztő (magyar 50 g)
2-3 dl creme fraiche (tejföl)
2 dl tej
so
pici cukor az élesztőhöz
tojàs,sajt a tetejére

Lisztet és sót elmorzsol a vajjal, felfuttatott élesztőt, tejfölt hozzà ad, bedagaszt! Keleszt! Kinyújt, kiszaggat, tojàs, sajt a tetejére! Megsüt! :)

Csokis muffin:

17 dkg liszt (nekem fele zabliszt volt)
15 dkg cukor (10 is elég)
3 dkg kakaópor
2 tojàs
1 cs sütőpor
15 dkg vaj
3 ek. baracklekvár
5dkg tördelt csoki

Cukrot, tojàst, vajat kikavarunk, belekeverjük a lekvàrt, majd a lisztet amibe elkevertük a sütőport és a kakaóport,beleszórjuk a tördelt csoki darabokat! Elkeverjük, muffin formába töltjük lassú tűzön 15-20 perc alatt megsütjük! :)

Jah a Zwow edzéseket levettem, kiegészítem 70ig és visszateszem, 1-2 nap! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése