2013. június 15., szombat

Ha fàj, ne erőltesd!

Sziasztok!

Tudom a fájdalom a barátunk, de nem minden esetben!!! Vannak esetek, mikor figyelmeztetés inkább! :)

Reggel fejfájással keltem, ami egész délutánig kitartott! Délelőtt akartam edzeni, de így elmaradt!
Délben nagyon éhes voltam, muszáj voltam enni pár falatot!

reggeli:-
ebéd: 1 banàn, 1 szel edami sajt, 1kocka padlizsáncsànk :)
vacsora: padlizsàncsànk (fél tepsi) :)

edzés: 2 edzés volt betervezve, másfélig jutottam, megfájdult a hasam alja :/

Első: Zwow 63
Eszköz: súlyzó, sàmli vagy step pad
2. kör végén megálltam pihenni, mikor elindítottam, még csinált 7-8 lábemelést és vége, lejárt a 12p :))))

Màsodik: Zwow 64
Eszköz: kettlebell vagy súlyzó, fittball
 
1 kört csináltam



Padlizsàncsànk:

- 3 db padlizsán, megsütve, meghàmozva, turmixolva
- 4 db sàrgarépa + 1 hagyma turmixolva ( sajnos fokhagyma nem volt itthon)
- 1 db tojàs
- reszeltsajt
- zabkorpa
- hajdinaliszt
- só, kurkuma, gyömbér,

Mindent összekavar, se nem kemény, se nem túl làgy állagúra! Sütőpapiros tepsibe (közepes tepsi nekem)  simít, tetejét kis olívaolajjal megken, 20-25 perc alatt készre süt.

Majd hozok képet is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése