2013. június 20., csütörtök

Zuzka +HIIT kihivàs (de egy màsik) :)

Izomlázam van a karomban nem kicsit és a vàllamban! Ma a fegyencben pihi  napot tartok, így beiktattam egy Zuzkàt és belevàgtam egy màsik kihívàsba is! :) Mert ami ma lett volna, abban is sokat hasznàljàk a kart, na neeee! Mindegy ötvözve a kettőt,lesz egy 14 napos kihívàsom! :) 

Zwow 68
2.5 kör
Eszköz: súlyzó









Kis pihenő utàn jött az új kihívás:  

HIIT insanity kihívás!

1. nap

5 kör
7 gyakorlat
30/10 intervall


http://www.dailyhiit.com/challenge/insanity-workout-killer-day-1-34550#overlay-context=challenge/insanity-workout-killer-day-7-998220iu


Nagyon elfàradtam, a csuklóm is megfàjdult, Zuzkànàl a végén màr nem is nyomtam a fekvőket! Ez van, de végig csinàltam! :)


edzés után




Kaja:
edzés előtt és utàn délelőtt alma+sàrgarépa turmix :)
Ebéd: 3-4 kanàl rizseshús edzés utàn
vacsora: zabkokcsinta :)

kb. 10 dkg zabliszt
kb. 10 dkg kókuszliszt ( kókuszreszelékből darálva) 
2 db tojàs
víz

Nekem ebből 7 db palacsinta lett.
Semmit nem mértem, ezért a kb. adatok, a liszteket a tojásokkal és vízzel elkeverjük, állni hagyjuk, sütés előtt annyi vizzel higitjuk, hogy palacsinta sűrűségű legyen, olaj nélkül sütöttem!

töltelék: pulyka mortadella és edàmi sajt 


Levelestésztàban sült paradicsom, mozarella és egyebek :) holnap hozok képet! Apa csinálta, isteni!:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése