2013. július 22., hétfő

Fegyencedzés, mobilizàcios gyakorlatok és Zuzka

Végül is 3 nap pihi napot tartottam! Vasàrnap akartam edzeni, épp kezdtem volna, mikor haza ért a Pàrom és igy iràny a tenger! Ugy volt megbeszélve 6kor indulunk, erre 4 orakkor haza àllitott, igy buktam az edzést! Ma potoltam, legalàbb is probàlkoztam, de szomorúan vettem tudomàsul, hogy megint fàj a csuklom nem kicsit, lehet a délelőtti sùrolàstòl. A szombati bejegyzést, igy àttettem màra. :)

Újra kezdem a Fegyencet teljesen az elejétől, 2-3x van tervben az első lépések, hogy megerősödjenek az ízületek. A bal bokàm nagyon kötött, így a mobilizációt is be kell vennem az edzésbe, ha tetszik, ha nem!
Zuzkàból pedig a tegnap elmaradt Summer fit plan edzést csinàlom!:)

Találtam egy jó gyakorlat sort mobilitàsra:
Ezekből a gyakorlatokból 10et csinàltam meg, 10 ismétléssel! 



Ödön tett fel videókat a Fegyencedzés lépeseiről:


Fegyenc edzés:
Guggolàs 1. lépés 3x 50
Híd  1. lépés 3x 50
Lábemelés 1. lépés 3x40

Summer fit plan

5. nap: Zwow 58
5 gyakorlat
3 kör
Eszközök: súlyzó, zsámoly,  és az a fél labda szerűség ( helyette tökéletes a step pad)



Summer Fit plan 2. hét

1. nap Zwow 15
5 gyakorlat
5 kör
Eszköz: kézi súlyzó, zsàmoly













A péntekit és a mait kellett volna ma megcsinálnom, de mivel fàj a csuklóm, így ötvözve a kettőt, egy-két gyakorlatot kihagyva oldottam meg!:)

A Zwow 58-bòl az első két feladatot csinàltam, a Zwow 15-böl pedig az első négy feladatot 3 körben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése