2013. július 19., péntek

Pihi nap, fàj a térdem, hisztizek :)

Sziasztok!

Lehet hisztisnek tűnök ( az is vagyok valamilyen szinten) :) de a T25 is hanyagolom egy időre. Nem elég hogy tegnap a derekam megfájdult a "hasazos" résznél, de nem sokkal később a térdem is fàjt, alig bírtam lemenni a lépcsőn!
Így ma pihenő napot iktattam be, pedig vasàrnap akartam, mert reggel boltba menet ismételten fàjt a térdem, nem vagyok én ehhez szokva és utàlom a fàjdalmat.
Újra kellett gondolnom az edzéseket, mivel eddig ilyet nem tapasztaltam, csak a T25-re foghatom!
Szóval a döntésem:
újra elkezdem a fegyenc edzést (heti 3x),
a Zuzkàs Summer fit plan ( heti 5x) edzéstervet folytatom
és mind ezt megfűszerezem egy kis HIIT edzéssel (heti 3x)

és most jön a hiszti :D ha nem érdekel lapozz:

Úgy érzem semmit nem alakulok, kilóra nem fogytam, csak pàr centit, de ez 5 nap alatt megint több! De miééééért??? A Csajok a bodyrock csoportban alakulnak mint az àllat, egyik màsiktol leesik az àllam. Mondjuk kajàra mostansàg nem nagyon tudtam figyelni, csak ez lehet a gond, hogy miért az maradjon az én problémám, ennek is komoly oka volt/van! :(
Na nem baj nem adjuk fel, addig is míg rendeződnek a dolgok, edzek rendszeresen ezt senki nem veheti el tőlem, a többi meg majd alakul! :)
Azért se fogok összeomlani, kemény vagyok, mint a fagyott kutyaszar!!!! :)

Szép napot és jó hétvégét mindenkinek! Gyerünk edzeni, aki még nem tette meg ma, az a miénk marad, az erő, a kitartás és a változás bennünk van!!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése