2013. július 1., hétfő

Tapout XT+ joga

Megint elkezdtem egy kihívást :D remélem végig bírom vinni, na nem az erőnlétemet féltem, hanem a kötöttségeket nem szeretem! De tuti belekontárkodok!:)

Elkezdtem a Tapout XT edzéseke, ez egy 90 napos telesen àtfogo edzés, növeli az erönlétet, állóképességet és csökkenti a zsirt ;) nah ez kell nekem címszóval, belevágtunk 2 màsik Csajszival! Előre láthatólag ezt is csak 30 napig csinàlom, mert megyünk nyaralni, ott màs lehetőségeim lesznek edzések terén!

1. nap
Cross Core Combat: főleg hasra és felsőtestre koncentrál gyakorlatokból àll! Bàr néha elvesztettem a fonalat, de végig csinàltam, végén van egy bónusz, fekvőtámasz és előre ugràs a karok felé, nah ott csak a bemutatót néztem és nyomattam kettesével, mikor szolt Apa hogy a videón 10-vel nyomjàk, hàt mondom így jártak, màr mindegy :D

Mindezek előtt, hirtelen elhatàrozàsból, gondoltam míg lejàr a gép jogàzok egyet, nem rég talàltam egy 30 napos joga kihívást a youtubon, így beiktattam 10-20 percesek, belefér a napomba, bàr màskor edzés utàn csinàlom inkàbb! :)

Day 1 - 30 Day Yoga Challenge - Let's Get Started!





Nah de tegnap és tegnap előtt se tétlénkedtem, turàztunk, 3-4 óràs hegyi turàkat nyomtunk, erdőben, mezőben, dzsindzsàsban, patakban!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése