2013. november 5., kedd

Bejelentkezés

Sziasztok!

Kicsit eltűntem és tovàbbra sem leszek aktív egy ideig. Ugyan is terhes vagyok, megint :)
Az előző terhességem màj. 30-àn véget ért, utàna "véletlen" 6 hét múlva újra teherbe estem!

Kicsit korai volt, mint később kiderült, ugyanis volt egy méhrepedésem! Ez elég veszélyes is lehet! Azóta minden rendben, tegnap töltöttük a 18. hetet és derült ki, hogy kisfiunk lesz megint! Most a nevén agyalunk, megint kislàny névvel készültünk. :D

Tornàtol szigorúan el vagyok tiltva! Az időszakos diétàt tartom nagyjàbol. Na nem direkt, így alakult, sose reggelizem!:)  A terhességet 65 kiloval kezdtem 10. hétig felszaladt 5 kiló, azóta 1-1.5 kilo jött fel!

Szóval ez a  blog, most pihen kicsit, de új edzéseket, kihivàsokat hozom!:)

Csináltam egy màsik, kajàs blogot: http://bodysziszchef.blogspot.fr/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése