2014. május 21., szerda

Újra kezdve

Sziasztok!

Rég jelentkeztem. :)
Április 1-én megszületett 2. kisfiam Thomas Bence! 3215 g-al és 50 centivel.Sajnos csak hónapig tudtam szoptatni.
Tegnap voltunk ellenőrzésen a nögyogyàsznàl mindent rendben talàlt! Na de, így se sok kedvem volt edzeni, pedig màr 2 hete készülök! Míg ma végre szembejött velem egy iromàny, egy kedves és elszànt leànyzotol Timitöl ez adott egy nagy lökést és EDZETTEM!!!:)))) Most nagyon boldog vagyok, felfrissült. Régi önmagamhoz nem sok, de elég volt egyenlőre.

Bemelegítés:

Fegyencedzés első lépések 3 kör 20 ismétléssel
falnàl fekvőtámasz
térdhuzàs
vàdli pàros làbbal talajon
rövid híd
gyertyaàllàsban térd huzàs

Edzés:

Zuzka begginiers 1, sajnos linkelni nem tudok, mert ez előfizetős màr. Es megtalàltam :)  http://fitbottomedgirls.com/2013/09/zuzkas-15-minute-beginner-workout-you-can-do-it/

Levezetés:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése